Strony

16 grudnia 2014

HEJ !

Ależ dawno nie pisałam... Przepraszam.
Niedługo tu powrócę, Mam mały problem z kostką. Czekać mnie będzie rehabilitacja.

Przez ostatni czas poświęciłam się jodze i zajęciach z rozciągania w Fitness Aquapark Wrocław.
Uwielbiałam tam zorganizowane zajęcia przez instruktorów. Niestety Ci najlepsi zostali zwolnieni... Co teraz na mojej siłowni będzie się działo? Nie ma jogi... :(
Na funpage na facebooku polały się gorzkie komentarze na temat zwolnień wspaniałych instruktorów. Sama się dołączyłam... Ale uważam, że skoro kierowniczka kierowniczka zrobiła taki krok to oddała swoich klientów własnie tym trenerom.


Mam nadzieje, że ktoś rozsądny podejmie się prowadzenia zajęć Jogi w Fitness Aquapark Wrocław 


Pozdrawiam ciepło ;)

3 komentarze:

Każdy komentarz to dla mnie wsparcie.
Serdecznie dziękuję :)