Strony

26 sierpnia 2014

Wasze szybkie i tanie pomysły na danie !

Hej !

Wczoraj byłam na wielkich zakupach. Nakupowałam nabiału, ryb, i różnych zdrowych zapychaczy !


Jakie jest Wasze ulubione szybkie i zdrowe danie?  i niedrogie ;)
Czasem nie mam czasu stać 2 godzin w kuchni i szykować sobie jakaś przegryzkę.



Wczoraj machnęłam na szybko ser biały z tuńczykiem, jajkiem, pietruszeczką i (niestety) majonezem. Mniam mniam !





Dziś planuje rozpocząć treningi domowe. Coś lekkiego i przyjemnego ;) Może Skalpelik? :)
O rany !! Ale zazdroszczę ;) Rany

7 komentarzy:

  1. U mnie ostatnio króluje sałatka makaronowa :D Duużo sałaty, tuńczyk, makaron kokardki, papryka, pomidorki, warzywa jakie lubisz ( fasola czerwona, groszek, kukurydza [...] ) Matko jakie to jest dobre *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. makaron, szpinak, ser feta, może być kurczak zamiast fety, albo krewetki, dużo czosnku, sól, pieprz i gotowe :)
    kasza gryczana, jajko sadzone, ogórek kiszony

    OdpowiedzUsuń
  3. szybkie ulubione danie twaróg z szczypiorkiem i cebulką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwykle makaron, jakieś mięsko i warzywa na patelnię. Czas stworzenia obiadu trwa tyle, co ugotowanie makaronu :)
    Na moim blogu jest sporo przepisów na szybkie dania, może akurat coś Cię zainspiruje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi sie podoba ! rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sałatki, więc tym przepisem się z wami podzielę. Większość ludzi sałatki jada w okresie letnim, bo skutecznie ochładzają organizm. Ja mam jednak idealną sałatkę także na zimową porę. To super bowl https://onedaymore.pl/blog/salatka-zima-przygotuj-power-bowl/ Na stronie znajdziecie aż trzy różne przepisy. Moja ulubiona to ta z hummusem.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie wsparcie.
Serdecznie dziękuję :)